Sabtu, 22 November 2014

Kaki saya dah tak krem!

kejang kaki



Dah 3hari berturut2 saya mengalami krem kaki tengah2 malam.. sorang2.. mungkin sebab saya terlalu aktif bergerak pada siang hari. Perut pun dah besar sangat, berat pun dah naik lebih dari 10kg.. Jadi tak hairanlah betis krem, tapi seksa allah saja yg tahu, kadang2 saya terjerit jugak..
Malam tadi, saya tawakkal lagi, semoga tak diserang hendap oleh krem ni.
Usaha saya :

1) Ambil pil kalsium Ostematrix 3kaplet sebelum tidur.
2) Ambil pil multivitamin Vitalea 2biji selepas sarapan. ( saya stop vitalea dah 4hari lepas sebab konon2 nak ambil pil iron yg doktor bagi , jadi saya fikir mgkn juga sebab mineral tak cukup, since vitalea ada iron dan mineral2 lain jugak )
3) Pakai stokin masa nak tidur.

Semoga malam esok dan seterusnya saya dihindari dari krem ni, atas usaha2 yg termampu.

BAGAIMANA OSTEMATRIX MEMBANTU MENGHINDARI KREM/KEKEJANGAN ?

**Ia adalah disebabkan kekurangan magnesium. Magnesium merupakan mineral yang penting. Tanpa magnesium, saraf dan otot anda tidak akan berfungsi dengan sewajarnya. Hypomagnesemia - atau magnesium yang terlalu sedikit dalam darah anda - boleh menyebabkan kejang kaki.


pil kalsium
Lebih dari hanya kalsium!


OSTEMATRIX (PIL KALSIUM) SESUAI UNTUK SIAPA?

Ia sesuai untuk :
1. Ibu hamil
2. Lelaki
3. Warga emas
4. Kanak-kanak 4tahun ke atas

CARA MENGAMBIL OSTEMATRIX

Senang jer, 2-4 kaplet sebelum tidur. Boleh stand by je ostematrix ni di hujung katil ye.

BERAPA HARGA 1 BOTOL OSTEMATRIX

Harga Ahli Rm49 Harga bukan ahli RM61
Nak dapat harga ahli, boleh kontek saya.
(Maisarah 014-2375034 )
COD AREA : NILAI, BANDAR BARU SALAK TINGGI, KOTA WARISAN, SALAK TINGGI.

NAK TAU LEBIH LANJUT TENTANG PIL OSTEMATRIX??

OSTEMATRIX TERBAIK ! ( KLIK TULISAN KELABU )

Salam sabtu,
Maisarah Asmara
014-2375034



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

comment box

Copyright Vitamin Sihat 4 Cantik . Design by ZBS Networks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...